Travian

I já jsem hrála tuto vcelku oblíbenou hru. Měla jsem i svou vlastní alianci. Jmenovala se Spojené Římanky a byla na "Speedu". Jenže jsem toho musela nechat z časových důvodů. Jak mi jednou napsal Venca ze spřátelené aliance, Travian je vlastně STRAVIAN. Úplně vás stráví. A měl naprostou pravdu. Prý to tenkrát hrál na 3 serverech.

Byla jsem docela překvapená, když jsem zjistila, že lidé nejvíc na internetu vyhledávájí různé hry a pomůcky. A ještě překvapenější jsem byla, když jsem zjistila, kolik těch neoficiálních pomůcek existuje. Sama jsem proti jejich používání, protože tím pro mne hra ztrácí kouzlo. Podle mne je totiž mnohem důležitější cesta k cíli, než cíl samotný.

Musím ale přiznat, že jsem se při hraní Travianu skvěle bavila a ráda vzpomínám na češtinářské výtvory některých hráčů Travianu. Snad nejvydařenější byla tato zpráva: "hces kvam do ali".

Takže, kdo má chuť se nechat pohltit hrou, těm Travian doporučuji.

Komentáře