Reklama na Internetu

Pokud budeme chápat Internet jako jakýsi virtuální svět, pak snadněji pochopíme i to, jak tu funguje reklama. Reklamní agentury tu vyhledávají vhodná místa pro umístění reklam svých klientů, zájemci o inzerci tu vyhledávají jednak vhodné plochy a jednak reklamní agentury, které by je vyhledávaly za ně. Ale ty reklamní plochy musí někdo vybudovat.
Snadno pak uvěříme omylu, že tyto plochy poskytují vyhledávače jako Google nebo Seznam. Kdyby totiž nebylo milionů budovatelů reklamních ploch (tvůrců Internetových stránek), neměl by Google ani Seznam (nebudu jmenovat všechny) kam umístit reklamy svých klientů. Z toho jasně vyplývá, kdo tu funguje jako poskytovatel reklamní plochy a kdo jako „reklamní agentura“. Jistěže je toto přirovnání nepřesné, ale lepší asi nenajdeme. Ne všechno ve virtuálním světě je podobné věcem ve světě reálném.
Internetová reklama ale nejsou jen PPC kampaně (pay per click = platba za klik) a SEO (search engine optimization = optimalizace pro vyhledávače). Všichni nemohou být první ve vyhledávání a ne každý chce investovat peníze za klik na své stránky, když tato cena bývá někdy téměř závratná. Jak tedy na to? A opět se dostáváme tvůrcům a majitelům www stránek. Šikovně napsané stránky mohou poskytnout mnohem zajímavější plochy než PPC reklama přímo na vyhledávači. Jde jen o to, tyto stránky najít (nebo vytvořit).
Pokud tedy máte zájem o reklamu na internetu, nebo máte vhodné stránky k umístění reklam našich klientů, kontaktujte nás na stránkách www.lumal.cz.

Komentáře