Středeční rybaření na Berounce

Rybaření na Berounce

Ve středu 23.6.2010 jsem vyrazil za inspirací na nový web. Pruty i ostatní své rybářské potřeby a za hodinku už jsem seděl v Karlštejně na Berounce. Je to paráda, když se opět smějí chytat dravci. Problém nastal v okamžiku, kdy jsem se pokusil chytit rybičku. Teprve po hodině jsem měl úspěch a vytáhl jsem na břeh hrouzka. Byl zřejmě jediný se sebevražednými sklony, protože dalšího už se mi ulovit nepodařilo.

Hrouzka jsem usmrtil a nahodil jsem ho na těžko, na dno. Když se po chvíli rozjel splávek po hladině, měl jsem docela radost. Rybáři ten pocit znají. Do toho nejlepšího mi zazvonil mobil. Následoval osmiminutový (7:56) hovor se slečnou z jedné banky, když se mi pokoušela vnutit nějakou kartu. Zatímco jsme si povídali, stále jsem sledoval splávek. Už se dlouho nepohnul. Proto jsem po ukončení hovoru opatrně vytahoval prut z vody. Jen chvíli. Zůstal jsem někde viset. Zcela otráven jsem to nakonec utrhl.

Ale ten web jsem vymyslel a tak za týden jej předvedu.

Komentáře