Mr.Patrick K. W Chan.

A opět jeden z půvabných mailů, tentokrát od kamaráda Mr Song LiLe. tenhle se jmenuje Mr.Patrick K. W Chan.

VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A JEDNÁ SE O PODVOD.

Cituji:
Ћбdost o nalйhavou pomoc

Milэ prнteli,

Je pochopitelnй, ћe byste mohla bэt trochu obavy, protoћe nevнte, ale jб mбm
spolecnйho zбjmu se s vбmi podelit. Dostal jsem tvuj odkaz na muj dotaz na nekoho,
kdo mi vyhovuje navrћenй obchodnн vztah.

Jб jsem Pan Patrick Chan K. W vэkonnэ reditel Hang Seng Bank Ltd mбm skrytй obchodnн
nбvrh pro vбs. Budu potrebovat, abys mi bude asistovat pri vyrizovбnн podnikatelskэ
projekt z Hongkongu do vaљн zeme. To se tэkб prevodu velkou sumu penez. Vљe, co o
tйto transakci musн bэt prбvne ucinit bez zбdrhel. Prosнm snaћit dodrћovat velmi
diskrйtne ve vљech otбzkбch tэkajнcнch se tйto problematiky.

Potй, co financnн prostredky byly ъspeљne preneseny do vaљeho ъctu, sdнlнme v
pomeru, kterй majн bэt dohodnuty obema z nбs.

Budu radeji, kdybys ke mne na muj soukromэ e-mailovou adresu
(pkchankwaikwo@bigmir.net) a nakonec po kterй jsem se vбm poskytnout vнce informacн
o tйto operaci je.

Prosнm, pokud nemбte zбjem smazat tento e-mail a nebudou lovit me, protoћe jsem
uvedenн svou kariйru a ћivot mй rodiny jsou ve hre na tйto akci. Prestoћe se odvбћil
nic gained.Do poљlete mi tyto informace pri reakci zpбtky ke mne.


[1]. YOUR FULL NAMES:
[2]. VБЉ DUM A MOBIL telefonnн cнsla:
[3]. Datum a mнsto narozenн:
[4]. Vaљe povolбnн:
[5]. VAЉE REZIDENTNН ADRESA:
[6]. ZEME REZIDENT:

Vaљe nejbliћљн reakci na tento dopis ocenн.

Kind Regards,
Mr.Patrick K. W Chan.
VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A JEDNÁ SE O PODVOD.

Další z "nigerijských mailů"

A jak to funguje ? Zjistíte zde

Komentáře