Peter Wong Shun Tung

Dnes mi napsal další "kamarád" Patricka Chana z Hong Kongu. Tentokrát je to Peter Wong Shun Tung. A nenabízí zrovna málo. Cituji:
VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A JEDNÁ SE O PODVOD.
Pozdravy a komplimenty.
Jб jsem pan Peter Wong Shun Tung I prбce s Bank of China Mбm nбvrh Podnikбnн v
melodii USD 22.500.000m majн bэt prevedeny do offshore ъcet s vaљн pomoc, pokud
chtejн.

Mбm prosit o vaљi pomoc pri uskutecnenн tйto transakce, mбm v ъmyslu dбt 30% z
celkovэch financnнch prostredku jako nбhradu za vaљi pomoc, v prнpade zбjmu poљlu
vбm celou transakci informace o obdrћenн Vaљн odpovedi.
Muћete mne kontaktovat na muj soukromэ email: (wongpetershun@aol.com
) a poљlete mi
tyto informace pro dokumentaci ъcelu.

1) jmйna a prнjmenн (2) stбvajнcн adresou pobytu (3) Soukromй telefonnн cнslo,


Teљнm se na zprбvy od vбs.

S prбtelskэm pozdravem,
Pan Peter Wong Shun Tung

VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A JEDNÁ SE O PODVOD.
Zajímalo by mne, kdy těmhle zmetkům konečně někdo přišlápne perka.

Další "nïgerijský mail"

Komentáře