Mr.Pt. Wong Tung

Pan Peter Wong Tung tentokrát změnil taktiku a z azbukou psaného mailu přešel na latinku. Moje komplimenty, pane Tungu. Nějak se Vám ale ze mailu vytratilo jméno Shun, protože si jasně pamatuji, že jste mi psal jako Peter Wong Shun Tung. Myslím, že byste si měl udělat nejdřív pořádek ve jménu.

VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A JEDNÁ SE O PODVOD.

VÁŠ dobrou odezvu JE NUTNÁ.
Od: "info@peterwongtungshun.com"

VÁŠ dobrou odezvu JE NUTNÁ.

Je pochopitelné, že byste mohla být trochu chápavý, protože nevíte, ale já mám lukrativní obchodní návrh spolecného zájmu podelit se s vámi. Dostal jsem váš odkaz v mém hledání nekoho, kdo vyhovuje mé navrhované obchodní vztah.

Já jsem pan P. Wong Jižní Koreje, štastne ženatý s detmi, a já jsem reditel Hang Seng Bank Ltd, na starosti oddelení Mezinárodního remitencí. Mám duverné obchodní návrh pro vás. Budu potrebovat, abys mi pomáhat pri realizaci podnikatelského projektu z Hongkongu do vaší zeme. Jedná se o prevod velké cástky penez. Vše, co o této transakci musí být právne ucinit bez zádrhel. Prosím snaží dodržovat velmi diskrétne ve všech záležitostech týkajících se této problematiky.

Poté, co financní prostredky byly úspešne preneseny do vašeho úctu, budeme sdílet v pomeru k dohodnuté obema z nás. Budu radeji, kdybys ke mne na muj soukromý e-mailovou adresu (info@peterwongtungshun.com) a nakonec po které jsem vám poskytne více informací je o tuto operaci. Pokud budete mít zájem, pošlete mi tyto naléhave:

1. Jména a príjmení
2. Povolání
3. Soukromé telefonní císlo
4. Aktuální kontaktní adresa

Prosím, pokud nemáte zájem odstranit tento e-mail a neloví, protože já jsem uvedení své kariéry a život mé rodiny v sázce s tímto podnikem. I když nic neriskuje nic získali.

Vaše nejbližší reakci na tento dopis ocení.

Pozdravem,

Mr.Pt. Wong Tung


VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A JEDNÁ SE O PODVOD.

Komentáře