Opravdu skvostný den

Dnešek se velmi, velmi vydařil. Dopoledne jsem vyrazil za svým novým klientem, abychom mohli spolu domluvit další postup při optimalizaci jeho webových stránek. Jednání se protáhlo na 90 minut, ale bylo úspěšné. A tak jsem se rozhodl, že se cestou domů zastavím na chvíli u vody. Vltava byla při cestě a tak jsem se dlouho nerozmýšlel a sjel ze silnice.
Na břehu seděli 3 rybáři vzdáleni od sebe asi 10 metrů. Slušně jsem je pozdravil a dostal tři odpovědi. Posadil jsem se tedy po proudu pod tu trojici, pečlivě jsem si poznamenal docházku k vodě a vyndal prut. Na háček jsem nabodl zrnko kukuřice a nahodil. Než jsem stačil vybalit druhý prut, začal mi ten první nadskakovat ve vidličce a pak se rozbzučela brzda navijáku. Zasekl jsem a po krátkem zápasu jsem měl v podběráku kapra. 52 cm - nádhera. Pak jsem zbalil svých pět švestek a chystal se k odchodu. Opět jsem všechny slušně pozdravil, ale tentokrát jsem nedostal žádnou odpověď. Tuším proč.

Komentáře