Wewaii Aloha on-line


Tak, tohle je nová hra od Travian Games GmbH. Dlužno pžiznat, že se mi zamlouvá možná o něco víc, než samotný Travian. Snad to bude tím, že se mi nikdo nepokouší vyhladit letovisko. Také jsem dosud nezaznamenala žádný pokus o vydírání typu: "Když mi budeš posílat vojáky, nezničím ti vesnici."
No uvidíme. Podle všeho to vypadá, že účelem hry je vybudovat letovisko snů. A k tomu je třeba mít návštěvníky, o které je třeba se starat. Tím, že se o ně staráme, respektive snažíme se splnit jejich přání, tím se hra Wewaii stává složitější.
Zaznamenala jsem i pokus tvůrců hry o "sociálnost" (nenapadá mne jiný výraz), kterou známe dobře z her na Facebooku. Myslím, že bude zajímavé sledovat, jak se hra bude vyvíjet dál.
Zatím mi můžete ohodnotit letovisko. Děkuji.
Několik rad pro Wewaii

Komentáře